• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Det jag önskat så länge har äntligen hänt!

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 636
Mottagna reaktioner
1 180
Poäng
927
Tacka vet jag för Nordea. Dom är så JÄVLA fantastiska. Inga hinder bara möjligheter. Dom ser till förutsättningar.

Jag fick nästan 900.000 samlat hos nordea till 3.95% i ränta förvisso. OCH ett bolån. Trots att jag var belånad upp över tänderna.

Älskar dom!!!
Bästa banken i Sverige.
Precis som TS har du väl en årsinkomst i häraden 900K? Har man en medelinkomst och lån på runt miljonen tror jag inte ens Nordea är så generösa. Allt hänger naturligtvis på förutsättningarna.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Precis som TS har du väl en årsinkomst i häraden 900K? Har man en medelinkomst och lån på runt miljonen tror jag inte ens Nordea är så generösa. Allt hänger naturligtvis på förutsättningarna.

Fast nu skrev ju personen som öppnade tråden utifrån sina egna förutsättningar det är ju dessa vi diskuterar. Finns en mängd andra trådar som rör personer i spannet 400-450K.

Dessutom, jag sökte helt själv. Hade jag sökt med en sambo eller fru som också har 450K kanske det hade funkat det också?
 

Rodi

Kunnig medlem
Poäng: 156
Blev medlem
24 Januari 2022
Meddelanden
153
Mottagna reaktioner
48
Poäng
156
Fan vad glad jag blir för dig! :D
jag skulle samla mina lån på 350.000kr nu i Maj men fick en FF av Qliro som de inte vill ta bort så nu får jag vänta till efter sommaren men funderar då på att testa Advisa och hoppas på Nordea, läser mycket gott om dessa!
Har Lendo Nordea oxå eller?
 

Modomio

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
7 Mars 2022
Meddelanden
487
Mottagna reaktioner
203
Poäng
407
Fan vad glad jag blir för dig! :D
jag skulle samla mina lån på 350.000kr nu i Maj men fick en FF av Qliro som de inte vill ta bort så nu får jag vänta till efter sommaren men funderar då på att testa Advisa och hoppas på Nordea, läser mycket gott om dessa!
Får jag fråga varför måste du vänta till efter sommaren? Har också fått 1ff av Qliro vilka jävla de sa att det bara är mini uc och de vill inte ta bort den över om det står att de tar creditsafe när man handlar på cdon
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 636
Mottagna reaktioner
1 180
Poäng
927
Fast nu skrev ju personen som öppnade tråden utifrån sina egna förutsättningar det är ju dessa vi diskuterar. Finns en mängd andra trådar som rör personer i spannet 400-450K.

Dessutom, jag sökte helt själv. Hade jag sökt med en sambo eller fru som också har 450K kanske det hade funkat det också?
Absolut! Det jag ville komma till är att det är lätt att hylla Nordea när förutsättningarna är en årslön på nära miljonen. Att beviljas ett blancolån på en mille med en medellön är givetvis en omöjlighet. Även hos Nordea.
 

SpelskulderDelux

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
23 November 2020
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
36
Poäng
137
Får jag fråga varför måste du vänta till efter sommaren? Har också fått 1ff av Qliro vilka jävla de sa att det bara är mini uc och de vill inte ta bort den över om det står att de tar creditsafe när man handlar på cdon
Bankerna brukar vilja att man väntar ett litet tag mellan FF, så när jag pratade med Lendo och Advisa så fick jag tipset att vänta 3 månader. Så blir att söka i Juli :)
Ja, i mitt fall så hävdade Qliro först att det gällde stora köp som översteg 30.000kr när jag sa att det gällde en faktura på 437kr så var nästa anledning att hela mitt köp hos Qliro är 30.000kr och när jag sa att skulden hos Qliro då var 4.000kr så slutade de att svara..
Deras kundtjänst säger att det alltid göra en MikroUC och inte en FullUC.. bara att gilla läget och vänta till Juli samt skicka en rapport om Qliro
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 910
Poäng
1 247
Precis som TS har du väl en årsinkomst i häraden 900K? Har man en medelinkomst och lån på runt miljonen tror jag inte ens Nordea är så generösa. Allt hänger naturligtvis på förutsättningarna.
Jag fick oxå blanko på 1050000kr. a 3,95%. Plus bolån på 1190000kr. Deklarerat lön 570k.
Ingen dålig lön men inte superhög heller.
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 636
Mottagna reaktioner
1 180
Poäng
927
Jag fick oxå blanko på 1050000kr. a 3,95%. Plus bolån på 1190000kr. Deklarerat lön 570k.
Ingen dålig lön men inte superhög heller.
Hur gick du till väga för att beviljas den summan? Personligt möte med banken? Hur var dina övriga förutsättningar? UC, lån osv?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp